sobota, 6 lipca 2013

Layla i Ja - Co dalej?







Hejka. Tu znowu ja, Kamila. :) Na początek chciałabym Wam pokazać mój ,,suwaczek'', który jest na samej górze postu. :) Pokazuje on wiek Layly.
Jak na razie Layla ma już 1 rok, 11 miesięcy i 5 dni. :D Już niedługo skończy 2 latka! Ok, przejdźmy więc do rzeczy. ;) Zastanawiałam się, co będzie gdy ja 
i Layla będziemy już w domu (to już jutro)... Czy Layla znowu ,,przylgnie'' do rodziców? Czy nadal będzie uważała mnie za ,,Przywódcę Stada''? Myślę, że to drugie chociaż będzie się cieszyła z przyjazdu rodziców. ;) 
W sumie prawie  nic się nie zmieni oprócz tego, że będę już w domu i będą rodzice. ;D Nadal będę zajmowała się Laylą. Dawała jej jeść i pić. Będę wychodziła z nią na spacery. ^^  Z resztą..,po co ja się w ogóle martwię?! Na pewno będzie fajnie. :3 
No to już chyba wszystko..
Ojej! Byłabym zapomniała kilka dni temu na spacerze wujek zrobił mi i Layly zdjęcie. Wkleję je tutaj. :>
Ok. To już wszystko. Pa, pa! :)

1 komentarz: